Terima kasih sahabat, ana sangat hargai..

~Dengan Nama Allah Yang Masih Pengasih Lagi Maha Penyayang~

Begitu ramai yang menyayangi saya. Mengambil berat tentang diri saya..

Saya hanya menulis ini di shutout saya..

“perlukah aku khabarkan apa yang aku alami..?  dan hati kecil ini hanya Allah yang tahu..”

dan mereka ini yang hadir memberi sokongan, sedikit sebanyak membuat saya rasa yang saya tidak sendiri..

 SAHABAT A

x elok pendam masalah sorg2.. 

sahabat2 kan ade

sahabat bukan utk berkongsi suka saje ziha.

xpela..,mungkin awk x sedia nk share

tp…,whenever u are ready..,i’ll be ready to listen..,ok?

la tahzan

;)

i’ll feel appreciated when u share ur pobs with me.. @_______@.

SAHABAT B

ana xtahu apa masalah yg enti hadapi skrg.. n ana pun xnak paksa enti ceritakan pd ana..

but juz drop by to let u know, that u have us (me n other friends) whom u can trust and share ur probs..

“Dan janganlah kamu merasa lemah, dan jangan pula bersedih hati, sebab kamu paling tinggi darjatnya, jika kamu orang beriman.” Surah Ali Imran: 139

wallahu ‘alam..

 SAHABAT C

mungkin kadang2 kita perlu lepaskn sume beban di hati pada org terpilih

agar Allah beri kelapangan fikiran

xsume leh disimpan

ubahlah prinsip mu yg hanya memakan diri kelak

xrugi berkongsi dgn hamba Allah yg benar

dlm hidup kita ada 2 pilihan je

awk kne pilih yg buat awk bahagia

insyaAllah bahagia yg buat kita rasa cinta pada Nya

SAHABAT D

kalau ada apa2 nak share ngan ana, enti gtau la ek.. (telah diedit mengikut kesesuaian..)

Terima kasih sahabat sekalian. Tiada kata lain mampu ana ungkapkan.. hanya ucapan maaf ana pintakan.

Maaf kerana kadangkala diri ini terlalu degil..

Maaf kerana kadangkala diri ini teguh mempertahankan prinsip yang ana sedia tahu, kelak akan memakan diri..

Maaf,  kerana terlalu lemah diri ini, tak mampu bercerita.. Namun, tak mampu juga ana simpan sendirian..

Fahamilah, ana perlu masa mungkin.. 

Entahlah..

Apapun, terima kasih sahabat..

Ana sangat menghargai..

“Seorang sahabat yang mendoakan sahabatnya tanpa diketahui oleh sahabatnya, maka para malaikat akan mendoakan kebaikan buatnya sepertimana ia mendoakan kebaikan buat sahabatnya.”

Semoga antum terus thabat dalam perjuangan, terus beristiqamah mengajak lebih ramai hati-hati yang cinta dan dekat kepada Allah s.w.t.. Bila ujian dan dugaan datang pada antum, ingatlah Allah bersama antum..antum tidak bersendirian.. dan jadikanlah ana salah satu tempat luahan masalah, ana sedia mendengar..ana bahagia dapat memberikan sesuatu untuk antum..

Semoga Allah memberkati antum semua, dunia akhirat…

Uhibbukum fillah sahabat-sahabat..

:)

~Salam kasih~

 

8 thoughts on “Terima kasih sahabat, ana sangat hargai..

  1. iam proud with u.

    with ur hardship and ur huge responsibilities, i hope u can reach ur dreams.

    kita ini manusia yang tak sempurna, saling tampung-menampung antara satu sama lain.
    ana uhibbuki lillah.

  2. asalamualaikum ziha

    pengunjung setia blog ini
    kite paham keadaan ziha..
    semoga sentiasa sabar dan tabah
    kami sayang ziha
    that’s why we care :) :)

    “Apakah kamu mengira bahwa kamu akan masuk syurga, padahal belum datang kepadamu (cobaan) sebagaimana halnya orang-orang terdahulu sebelum kamu? Mereka ditimpa oleh malapetaka dan kesengsaraan, serta digoncangkan (dengan bermacam-macam cobaan) sehingga berkatalah Rasul dan orang-orang yang beriman bersamanya: “Bilakah datangnya pertolongan Allah?” Ingatlah, sesungguhnya pertolongan Allah itu amat dekat. ”
    [al-baqarah : 214]

    • waalaikumsalam isma..
      hm..xperlu risau sgt tentang ziha. kat luar sana, sgt ramai yg lebih memerlukan perhatian kita.. post ni ziha tujukan kpd sahabat2..utk ucapan maaf, dan terima kasih..
      apepun, syukran. :)

      ana sayang antum jugakk..

  3. Hanya Allah yg Maha mengetahui..

    insyaAllah penawar sebenar hanya pada Nya.. Yakinlah dengan shahadah kita insyaAllah segala kesusahan itu ada kesenangan..

    doa ana buat enti agar bahagia selalu dalam rahmat Allah Taala~

    berjuanglah sahabat~ visi utama kita di SANA (^__^)

    *nasihat untuk diri juga

  4. Assalamualaikum… Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

    Semoga bermanfaat insyaAllah..”Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain”(Hadis riwayat Al-Qudhi).

    “SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT”

    P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini… sila klik
    DISINI

    “Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: “Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak.” (Hadis riwayat Imam Ahmad).
    Wallahualam.

    “Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran”. – Surah Al-Asr:1-3.

    blog anda bagus dan bermanfaat…!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

    • waalaikumsalam..
      salam ziarah juga..
      insyaAllah, blog anda juga banyak manfaat..
      teruskan menulis..
      apa2 kesilapan/kelemahan dlm blog ini, mnta ditegur..ana hanya insan lemah yang berilmu cetek..
      syukran sahabat..
      jazakallah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: